#1246
|
||||
|
||||
Да уж, сразу не привыкнешь)
Странным показалось, что за контрольную нельзя получить максимальный балл. Это как-то неправильно)) Ребенку - сказать, что это оценки в другой стране)) И правда, и объяснение. У немцев вон наоборот оценки идут, единица - это отлично)) |
#1247
|
||||
|
||||
Ира, пятерка это не двойка
![]() 1 |Учень володіє навчальним матеріалом на | | | |рівні елементарного розпізнавання і | | | |відтворення окремих фактів, елементів, | | | |об'єктів, що позначаються учнем окремими | | | |словами чи реченнями. | | |----+------------------------------------------| | | 2 |Учень володіє матеріалом на елементарному | | | |рівні засвоєння, викладає його | | | |уривчастими реченнями, виявляє здатність | | | |викласти думку на елементарному рівні. | | |----+------------------------------------------| | | 3 |Учень володіє матеріалом на рівні окремих | | | |фрагментів, що становлять незначну частину| | | |навчального матеріалу. | |---------------+----+------------------------------------------| |II. Середній | 4 |Учень володіє матеріалом на початковому | | | |рівні, значну частину матеріалу відтворює | | | |на репродуктивному рівні. | | |----+------------------------------------------| | | 5 |Учень володіє матеріалом на рівні, вищому | | | |за початковий, здатний за допомогою | | | |вчителя логічно відтворити значну його | | | |частину. | | |----+------------------------------------------| | | 6 |Учень може відтворити значну частину | | | |теоретичного матеріалу, виявляє знання і | | | |розуміння основних положень, за допомогою | | | |вчителя може аналізувати навчальний | | | |матеріал, порівнювати та робити висновки, | | | |виправляти допущені помилки. | |---------------+----+------------------------------------------| |III. Достатній | 7 |Учень здатний застосовувати вивчений | | | |матеріал на рівні стандартних ситуацій, | | | |частково контролювати власні навчальні | | | |дії, наводити окремі власні приклади на | | | |підтвердження певних тверджень. | | |----+------------------------------------------| | | 8 |Учень вміє порівнювати, узагальнювати, | | | |систематизувати інформацію під | | | |керівництвом учителя, в цілому самостійно | | | |застосовувати її на практиці, | | | |контролювати власну діяльність, | | | |виправляти помилки і добирати аргументи | | | |на підтвердження певних думок під | | | |керівництвом вчителя. | | |----+------------------------------------------| | | 9 |Учень вільно (самостійно) володіє | | | |вивченим обсягом матеріалу, в тому числі | | | |і застосовує його на практиці; вільно | | | |розв'язує задачі в стандартних ситуаціях, | | | |самостійно виправляє допущені помилки, | | | |добирає переконливі аргументи на | | | |підтвердження вивченого матеріалу. | |---------------+----+------------------------------------------| |IV. Високий | 10 |Учень виявляє початкові творчі здібності, | | | |самостійно визначає окремі цілі власної | | | |навчальної діяльності, оцінює окремі нові | | | |факти, явища, ідеї; знаходить джерела | | | |інформації та самостійно використовує їх | | | |відповідно до цілей, поставлених | | | |учителем. | | |----+------------------------------------------| | | 11 |Учень вільно висловлює власні думки і | | | |відчуття, визначає програму особистої | | | |пізнавальної діяльності, самостійно | | | |оцінює різноманітні життєві явища і | | | |факти, виявляючи особисту позицію щодо | | | |них; без допомоги вчителя знаходить | | | |джерела інформації і використовує | | | |одержані відомості відповідно до мети та | | | |завдань власної пізнавальної діяльності. | | | |Використовує набуті знання і вміння в | | | |нестандартних ситуаціях. | | |----+------------------------------------------| | | 12 |Учень виявляє особливі творчі здібності, | | | |самостійно розвиває власні обдарування і | | | |нахили, вміє самостійно здобувати знання. | ----------------------------------------------------------------- |
#1248
|
||||
|
||||
ой, это не по русски... но слова вроде похожие, смысл должен быть понятен. я вообще ЗА 12 бальную, но что и УЧИТЕЛЯ не по старинке ставили оценки как 2345 а согласно этим критериям то есть 10,11,12 соотв как бы мини-научной саморазвивающей деятельности. мне и в универе нравится теперь рейтинговая система, не так что гулял, а потом "сдал", а реально ЗАРАБОТАЛ хороший балл.
|
#1249
|
||||
|
||||
Мдя... слова-то похожие, конечно... видно ночь уже, плохо доходит.
Так а как быть тогда с обычными контрольными в школе - за них официально невозможно получить максимальную оценку? Доклады-рефераты и проявление инициативы - это замечательно. Но что делать с обычной школой и принятыми в этой школе методами проверки знаний? Чет меня это заинтересовало) |
#1250
|
||||
|
||||
Ирина, спасибо,что предупредила, я бы заволновалась. Хорошей поездки!
А у нас 10-балльная система, уже 10 лет как,а многие гимназии раньше ввели, даже я заканчивала гимназию по 10-балльной. В мое время все боялись ставить 10, а сейчас ставят. Марико, и у нас рейтинговая система в универе, мне очень нравится, дети действительно пашут от и до, с 1-го сентября до самого экзамена, почти 100% посещение занятий, работа на семинарах, КСР, в проектах, молодцы, одним словом, очень ими довольна. |
#1251
|
||||
|
||||
Цитата:
Марико, пардон, пятерка - это тройка по-старому ![]() Учителя в большинстве школ тоже опираются на старые оценки, т.е. переводят на старые, а ставят новые. А эту табличку раздают родителям на собраниях, но ее во внимание не принимают при выставлении оценок. Как и многое другое. Например, на собрании в 1-м классе нам сказали: так, домашние задания мы не имеем права задавать шестилеткам, но задавать будем, поэтому числа в тетрадях не ставим, чтобы проверяющие в случае чего не догадались, что это домашняя работа. ![]() |
#1252
|
||||
|
||||
Вот-вот, Багира, вот так и мы в Крыму, где 90% (а то и больше) русскоговорящего населения обязали весь документооборот вести на украинском языке
![]() ![]() |
#1253
|
||||
|
||||
Людмила Николаевна! Примите и мои поздравления! Доброго здоровья, хорошего настроения, солнышка и счастья!!!
[Изображения доступны только зарегистрированным пользователям] |
#1255
|
|||
|
|||
Всем привет.
Людмила Николаевна, хоть и с опозданием, но примите мои поздравления! С Днем рождения Вас! Мне тут неожиданно вчера предложили достаточно выгодную подработку. Так что я немного выбилась из колеи - решаю, стоит ли заниматься этим. |
#1256
|
|||
|
|||
Дамы, вы не поверите! Написала я тут про подработку, и буквально только что мне позвонили уже из другого места, и предложили еще одну!
|
#1257
|
||||
|
||||
Лана, поздравляю!! Может и я тут на раздачу слонов (работ) попаду
![]() |
#1258
|
||||
|
||||
|
#1259
|
||||
|
||||
Цитата:
![]() |
#1260
|
|||
|
|||
Марико, Полина, спасибо!
Эти обе подработки примерно одно и то же (я ж бухгалтер), но в разных местах и в разных видах деятельности. Хотелось бы обе. Но не знаю, потяну ли я. И обе от хороших знакомых, которым просто не хочется отказывать. Кошмар. В голове каша просто ![]() |